Konuyla ilgili yapılan açıklamada, “Dünyanın ve Türkiye’nin kendi alanındaki öncü isimleri, ezber bozan projelerin uygulayıcıları ve düşünce liderleri, geleceğe yön verecek trendleri Brand Week Istanbul sahnesinde ele alacak. Atölye çalışmaları, film okuma seansları, imza günleri, networking buluşmaları ve iletişim, markalaşma, strateji, sürdürülebilirlik gibi birçok farklı alanı kapsayan sertifika programları ile Brand Week Istanbul izleyicisi için 11’inci kez yeni ufuklar açacak” denildi. Brand Week Istanbul’da yer alacak kişiler arasında şu isimler de paylaşıldı:
– “ 700 binden fazla takipçiyle LinkedIn tarafından Pazarlama alanında 1 numaralı LinkedIn Voice seçilen Tom Goodwin, “Yapay Zekâya Dair Aykırı Sorular: Gerçek ve Kurguyu Birbirinden Ayırmak” başlığıyla 8 Kasım’da sahnede olacak.
– Bir nörolog, deneyimli bir öğretmen ve konuşmacı olan Dean Burnett, insan zihnine dair yaptığı son araştırmalarını Brand Week Istanbul izleyicisiyle paylaşacak.
– Korkuyu başarıya ve tutkuya kanalize etmenin gerekliliğini savunan, “Korku Gurusu” lakaplı Patrick Sweeney ilham veren hikâyelerini ve başarıya giden yolun ipuçlarını 9 Kasım günü “Korku İyidir, Korkmaktan Korkmayın!” isimli oturumda aktaracak.
– Venedik Film Festivali’nde prömiyeri yapılan ve Afganistan’ı Akademi Ödülleri’nde temsil eden “Havva, Meryem ve Ayşe” filminin yönetmeni Dr. Sahraa Karimi, anlatıyı ve kurguyu bir araya getirirken hangi motivasyonlardan beslendiğini yılın en ilham verici haftasında paylaşacak.
– 8 Oscar ödüllü 2008 yapımı “Slumdog Millionaire” filmine uyarlanan kitabın yazarı Vikas Swarup da, “Hikâyelerle Yeniden Yaratmak: Hayat İçin Yedi Ders” başlıklı oturum ile Brand Week Istanbul’un konuşmacıları arasında yer alacak.
– Lüks markaların yeni bir iklim ekonomisine geçiş yapmasına ve adapte olmasına yardımcı olan sürdürülebilirlik iş birliği platformu Positive Luxury’nin kurucu ortağı Diana Verde Nieto, “Sessiz ve Sürdürülebilir Lüks” başlıklı konuşmasıyla 9 Kasım’da sahnede olacak.”